fredag 20 november 2009

Oro - och misslyckande igen

Slutet på förra veckan, onsdag, torsdag och sen fredag, har varit riktiga orosdagar. Min mens går ju normalt som en klocka. Redan i onsdags började jag oroa mig för att den skulle komma. Ingen mens syntes till trots att magen var helt paj... Torsdagen var om möjligt ännu mer orolig och varje toabesök var en plåga. "Tänk om det misslyckats med FET:en?" "Bara det inte kommer blod"... I fredags var jag (totalt olikt mig) stressad... Och samtidigt började jag nästan koppla av... Det straffade sig för det verkar som att mitt psyke lyckades hålla tillbaka mensen i nästan 2 hela dagar! Det har aldrig hänt tidigare... Men nu är det återigen kört för oss. Nu kan vi summera: 1 misslyckat IVF-försök och 1 misslyckad FET.
Nya försök väntar inom kort, nån gång måste det väl bli vår tur?

7 kommentarer:

  1. Näe, vad ledsamt! Och ni undrar precis det som vi undrar: när blir det vår tur? Jag vet att vår tur kommer, men den stora frågan är ju NÄR??? Hoppas att ni orkar gå vidare snart. Har ni fler ägg i frysen?

    Kramar från Erika

    SvaraRadera
  2. Jaa, 2 st finns kvar. Men just nu känns det tungt...

    SvaraRadera
  3. Jag beklagar.....så otroligt tungt det måste vara. Håller alla fingrar och tår och hoppas det snart ska bli Er tur.
    STOR KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. =( vad ledsamt =(

    Önskar att det går er väg snart!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Nej vad tråkigt :( Usch, jag vet verkligen hur det känns och det är en värdelös känsla...

    Orättvist och bittert. Lider med dig.

    Hoppas att det går bättre nästa gång!!!
    Massor med kramar till dig och mannen!

    SvaraRadera
  6. Klart det är er tur snart!! Hang in there!! Du är värd lite extra Odd Molly under tiden. ;-)

    /Nina

    SvaraRadera
  7. Tråkigt når man inte lyckas, det er en stor press og stress når IVF cirkus pågår. Vila upp er så ni har kraft till nästa rund.

    SvaraRadera