torsdag 12 november 2009

Söta/coola skor säljes

Igår fick jag hem ett par hett efterlängtade skor som jag har beställt från Skottland. Jag har normalt (på typ ALLA skor) storlek 39, så det tog jag givetvis nu också. Det visade sig att skorna nog passar bättre på en 38 eller någon som åtminstone ofta ligger på en 38½ normalt.
Skorna är i skinn med lackad utsida och tyget är sidenaktigt (blankt), insidan är i rött tyg.

Är du intresserad av att köpa skorna av mig? De är precis upp-packade och bara provade inne i mitt kök. Pris: 890 kr plus frakt (har inte kollat vad den hamnar på än) alternativt avhämtning i Västerås. Det är ett par såna här (de är precis lika fina som på bilden):
Om ingen hör av sig innan helgen så försöker jag sälja dem på blocket eller tradera istället.

2 kommentarer:

  1. Näe, vad trist! Men vet du vad: jag har stl 38 o gillade dem. De var ju supersöta o annorlunda. Har du inte redan lovat bort dem så säg till - jag provar gärna! Skor är en av mina svagheter...

    SvaraRadera
  2. Nää!!! Vad typiskt!! Hoppas Erika kan ha dem. :-)

    Nina:)

    SvaraRadera