onsdag 25 november 2009

Favoriter?

Igår efter mitt inlägg satt jag och funderade på de kläder som jag har köpt från Odd Molly.

Först var det Poplin frilled blouse och sen har det blivit några fler plagg under hösten. Både underklänning, blusar och två klänningar. Det jag insåg igår var att jag oftast trivs bättre i blusarna som är lite enklare. Inte för mycket broderier, inte massor av detaljer, inte massor av olika färger... Båda mina klänningar älskar jag! Men när jag fick hem dem med posten var jag först lite besviken. Var det inte mer än det här? Det är fortfarande bara ett plagg på nåt sätt.

Efterhand som jag har lite mer OM så kommer jag nog att titta på lite enklare plagg framöver, det är trots allt dem jag använder mest. Min underklänning har jag jämt! En toppensnygg bas helt enkelt. Sen har det varit mest Light cotton embroidered och den bruna makeout blouse som åkt på. De är så snygga till ett par tighta blå jeans i all sin enkelhet!
Trots allt kommer jag att sugas med när nästa kollektion kommer, då får man se alla vackra plagg på söta vanliga tjejer och så vill man ha mer och mer... Men det är egentligen bara ett plagg jag har fastnat för sådär stenhårt nu till pre-spring och det är #227:an Alchemistry blouse:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar