måndag 2 november 2009

Idag har jag fått upp ögonen för en dansk butik som säljer Mollysar. Det finns lite gott och blandat där och jag hittade en ny favorit! Den verkar vara från vårkollektionen 2009 och heter 9th sweater #874. Färgen är apricot. Hur är den live? Är den skarp eller drar den mer åt rosa? Rosa skulle funka men på bilderna verkar den nästan vara lite powderaktig... Powder är en färg som *inte* passar mig alls, den gör mig genomskinlig med min bleka hy. Men om apricot är en varm färg så skulle den passa mig perfekt! Den fanns i min storlek också... Borde jag slå till??


3 kommentarer:

  1. 9th:en är ljuvlig! Den ligger högt upp på min önskelista! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med färgen..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Den färgen som är på bilden är Powder.. den drar åt rosabrun och jag älskar den! (finns i ett flertal av mina outfits)

    Chalk - Dark powder - Rose - Blush & Purple var färgerna den kom i.

    SvaraRadera