söndag 1 november 2009

Gårdagens syssla

Igår var jag på Stämpel och scrapmässan här i stan. Det är vår enda pysselmässa och träff under året och då gäller det att passa på! Pysselshopping och pyssel bland mängder av likasinnade. Kan det bli bättre? Det var fantastiskt kul! Som alltid går tiden för fort och man hinner aldrig så mycket som man tänkt sig.
Jag ville ha något bekvämt på mig som man kunde sitta och pyssla i utan att det stramade och kändes obekvämt. Min fina grå Taradiddle och ett par jeansleggings fick det bli! Underbart skön och vad fin man känner sig! Den fick också följa med på kvällen när vi for på middag hos goda vänner. Tyvärr blev det inga bilder på gårdagens men ni har ju sett den på förut. ;-)

2 kommentarer:

  1. Blir det några bilder på allt pyssel du shoppade? =) Sånt tycker jag är kul att titta på!

    SvaraRadera
  2. 9t Sweater är underbar, tycker du ska slå till!!
    Kram Ina

    SvaraRadera