måndag 30 november 2009

Minienkät

Jag hittade en liten enkät hos Käthe på Amelia. Jag har såklart några hudfavoriter också, är ofta väldigt torr i ansiktet på vintern. Men nu är jag supernöjd!
Jag som svarar är: 33
Som rengöring använder jag: Dermalogica -superbra!
Dagkräm/nattkräm/ögonkräm: Endast dagkräm - Skin smoothing cream, Dermalogica.
Concealer/foundation/puder: i.d Bare minerals foundation ("mineralpuder")- det har jag använt i 2½ år nu.. Kommer inte att byta i första hand heller. :-)
Andra produkter jag använder i ansiktet är: Mascara Loreal, Kajal Loreal, Ögonskugga i.d och Make up store, Ögonbryn i.d, Läpplans i.d...
Mina bästa knep för att se pigg och fräsch ut är: Sova ordentligt!

..och nu när jag ser det här verkar det som att jag är insnöad på ett make-up märke också... Vad använder du?

1 kommentar:

  1. Jag försöker använda så naturliga produkter som möjligt utan en massa skräp i, i alla fall när det kommer till rengöring och hudkrämer. När jag sminkar mig använder jag bara grejer från Make Up Store och Lumene! :)

    SvaraRadera