tisdag 8 september 2009

6 ägg!

Här känner man sig som värsta värphönan. 6 st ägg lyckades doktor Greta ta ut. Embryologen sa att de såg fina ut! Underbart. Som tur är har jag inte så där fasligt ont alls, utan det ömmar lite nere i magen och sen är jag lite trött. Sov ca 2 timmar när jag kom hem från Uppsala. Sköterskan sa att jag sågg pigg ut direkt efter plockningen!
Nu har jag ätit lite och ikväll har jag lovat att gå till grannen på fika... Få se hur pigg jag är då. :-) Morfinet bör väl ha gått ur nu? Det var förresten en läskig känsla att få det inpumpat i armen. Jag frågade om jag ska känna något och precis efteråt började jag bli yr och nästan se dubbelt. Skumt.
Hoppas att jag hinner hem till Idol, men det tror jag tyvärr inte. Jag vet nämligen en som har sökt och gått vidare och honom vill jag ju se...

2 kommentarer: