fredag 4 september 2009

VUL

Idag har jag varit på VUL - Vaginalt ultraljud. Det var dags att kolla antalet äggblåsor. Spännande!
Först var jag lite fundersam, det syntes bara 1 (!) blåsa på höger sida. Och sen en till, men den var dold bakom den andra och ganska liten. Åh nej, ska det inte ha funkat nu?!? Sen bytte de sida och vips fanns det 5 st! Tjohooo! De var av lite olika storlekar, och ev var det någon dold där också. Lycka! Hormonbehandlingen har fungerat!
Under eftermiddagen ska de ringa från Uppsala och då får jag veta hur fortsättningen blir. Vilken dag som jag ska ta Pregnylen (ägglossningssprutan) och när jag ska sluta med Puregon och Suprecur. Det verkar som att äggplockningen blir på tisdag. Och isåfall blir återinförandet på torsdag. Vilken vecka!! Men först, väntan på samtal från Uppsala. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar