tisdag 15 september 2009

Ruvardag 5

Jaha, här går man bara och väntar. Iofs är jag glad för att inget händer, för att då är det troligtvis bra med lilla embryot. Det är lite olustkänsla varje gång det är dags för toabesök om ifall det skulle vara en blödning på g. Har dock inte kännt något som tyder på det heller.
De otroligt spända brösten har lagt sig lite idag. De är inte lika ömma och har blivit lite mjukare igen. Igår hade jag inte ens BH på jobbet -Hahaha!! Helt sjukt. Skulle inte hända i vanliga fall kan jag lova.
Jag är fortfarande positiv och tror faktiskt att det kommer lyckas med behandlingen. Vet inte varför jag känner så, men det är ett slags lugn som har infunnit sig hos mig och det känns otroligt bra! Jag är lugn både i kroppen och knoppen. För övrigt har jag inga symptom på något alls, mer än en ev. förkyning. Men det behöver jag ju inte avhandla nu.
Dags att återgå till arbetet.

1 kommentar: