söndag 20 september 2009

Glädje!

Igår blev jag faster!! Tänk vad roligt, nu finns det en liten tjej i familjen som alla (inklusive jag) kommer att skämma bort! Det är en liten Jolina som har sett dagens ljus. Efter omständigheten mår alla bra, och det känns toppen.
Gissa om jag har varit ute och köpt en present till lillan redan? Japp, korrekt! :-) Hittade de sötaste kläderna på PoP och slog till, men nu måste jag vänta ända till nästa helg för att få se det lilla pyret.

Ytterligare 2 dagar har gått med väntan för mig, och än är det status quo. Det vill säga lika som innan. Vi är på ruvardag 10 och nu har vi passerat halva väntan. Börjar bli nervös för att det snart är testdag... Och funderar på att tjuvtesta en gång innan... Men inser att jag är alltför pragmatisk. Så jag kommer att vänta ändå. :-s

2 kommentarer:

  1. Hej Anna du kommer att bli världens bästa faster! pok / A

    SvaraRadera
  2. Grattis till fasterskapet! Är in hit varje dag och hoppas att få se ett stort +, håller tummar&tår för er!

    SvaraRadera