torsdag 24 september 2009

Ruvardag 14

14 dagar har det gått sen vi fick vårt embryo insatt. 14 hela dagar! Jag mår fortfarande bra, har inte haft några blödningar alls (jippi!) och känner mig glad. Det är så toppenskönt! Hoppas bara att vi får ett fett + nu, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det känns ju så bra, så det *måste* vara nåt i magen... :-) Oron som jag kände före beräknad mensdag har försvunnit och jag har njutit av dagarna. Jag har till och med sovit som en stock på nätterna...
Jag och sambon ska testa inom några dagar, ni får veta hur det gått sen!

5 kommentarer:

  1. OJ! Wow. Det låter ju verkligen jättebra =) Vilken dag ska du testa?

    De två gånger jag har gjort ivf har det blivit testdag 15 resp 16 dagar efter ET. Och då har jag fått bruna blödningar redan runt dag 10 båda gångerna.

    Hoppas verkligen att det här betyder ett plus för er om några dagar.

    Håller tummarna!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har testdag 18 dagar efter ET enligt min hemskickningsorder. Har hört andra som har fått 16 dagar så vi har inte riktigt bestämt oss än.

    SvaraRadera
  3. Är det första ivf:en? Hittar ingen info om det i din blogg. Kanske inte har letat ordentligt...

    SvaraRadera
  4. Ja, det är vår första ivf. ÄP 8 september, ET 10 september och TD 28 september...

    SvaraRadera
  5. Hej! På min klinik testar man redan på dag 14, vilket för min del blir nästa veckas torsdag... Väntar med stor spänning! Hoppas att vi båda får se ett plus snart!!! :)

    SvaraRadera