fredag 18 september 2009

Ruvardag 8

Nu har det gått över en vecka sen vi fick tillbaka ett embryo. Jag har kännt mig lugn och glad hela tiden, men igår förbyttes den lugna känslan mot en del oro. De ömmande brösten är nästan helt borta och jag har varit konstigt körig i magen. Nedre delen av magen har kännts svullen och lite "tung" men även den känslan har försvunnit nu. Nu är det som vanligt mest.
Dessutom läste jag på ett forum att det är vanligt att man får en eventuell blödning på RD (ruvardag) 11-12. :-( Jag som tyckte det hade kännts så bra att jag passerade min "normala" mensdag utan problem. Nu måste jag hitta tillbaka till lugnet och tro att läkarna faktiskt *har* lyckats.
Livet rullar på som vanligt, men tankarna kommer tillbaka och jag funderar på om jag är gravid nu? Tänk om....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar